1. DISPOZITII GENERALE
1.1 Magazinul online disponibil la adresa de internet www.onibonfashion.ro este detinut si administrat de societatea ONIBON FASHION FORWARD SRL, persoana juridica de drept romanesc, cu sediul in Municipiul Timisoara, str. Chisodei, nr. 23, ap. 1, cam. 2, jud. Timis, Romania, tel.: +40 720 270 977, e-mail: contact@onibonfashion.ro , inmatriculata in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Timis sub nr. J35/667/2020, avand Cod Unic de Inregistrare 42358951, (denumite in continuare „Onibon”, „Societatea” sau „Vanzatorul”).
1.2 Termenii si Conditiile Onibonfashion.ro au in vedere, in primul rand, achizitionarea Produselor prin intermediul platformei www.onibonfashion.ro, dar se pot aplica, dupa caz, si in ceea ce priveste cumpararea unor Produse din magazinul de prezentare situat in Municipiul Timisoara, str. Mures, nr. 116B, judetul Timis sau in orice alte locatii apartinand ONIBON FASHION FORWARD.
1.3 Societatea ONIBON FASHION FORWARD SRL detine marcile ONIBON FASHION FORWARD si IA TRICOTATA si sunt protejate de drepturile de proprietate intelectuala, industriala si comerciala, ambele marci fiind prezentate pe pagina www.onibonfashion.ro.
1.4 Utilizarea Onibonfashion.ro necesita indeplinirea de catre sistemele informatice utilizate de catre Client a anumitor cerinte de ordin tehnic.
1.5 Termenii si Conditiile Onibonfashion.ro se adreseaza Utilizatorilor, Clientilor consumatori si Clientilor neconsumatori care utilizeaza Onibonfashion.ro sau incheie Contracte la Distanta.
1.6 Informatiile prezentate in cadrul paginii Onibonfashion.ro cu privire la Produse constituie doar invitatia la incheierea Contractului de Vanzare in sensul art. 2 pct. 7 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
1.7 Acceptarea Termenilor si Conditiilor Onibonfashion.ro este voluntara, dar necesara pentru crearea Contului si/sau in scopul plasarii comenzii de catre Client sau Utilizator, reprezentand o formalitate premergatoare incheierii Contractului la Distanta.
1.8 Navigarea in cadrul Onibonfashion.ro, urmata de Comanda, echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea expresa de catre orice Client sau Utilizator a Termenilor si Conditiilor onibonfashion.ro.
1.9 ONIBON FASHION FORWARD isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza, in orice moment, continutul platformei Onibonfashion.ro, precum si Termenii si Conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila. In caz de divergenta sau neintelegeri intre Societate si Client/Utilizator, se vor aplica Termenii si Conditiile valabile la momentul plasarii Comenzii de catre Client/Utilizator.
1.10 Produsele sunt livrate de Societate in cantitati obisnuite pentru consumul casnic. ONIBON FASHION FORWARD isi rezerva dreptul de a fixa cantitatea maxima de Produse pe care o poate furniza Clientului si/sau Utilizatorului.
1.11 Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile in Onibonfashion.ro, inclusiv imaginile si prezentarile media, nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate in cadrul Onibonfashion.ro exclusiv cu titlu de prezentare.
1.12 In cazul in care plata Pretului Produselor este efectuata online, Societatea nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar ocazionat Clientului/Utilizatorului, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului bancar al Clientului/Utilizatorului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia nu este in RON.
1.13 Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta unei terte parti servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului/Utilizatorului, nefiind necesar acordul acestuia.
1.14 Clientul/Utilizatorul poate interactiona cu Vanzatorul in mod telefonic sau prin intermediul adresei de posta electronica contact@onibonfashion.ro.
1.15 In cazul in care platforma www.onibonfashion.ro este afectata de un volum al traficului neobisnuit de mare, Societatea isi rezerva dreptul de a solicita Clientilor/Utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Onibonfashion.ro.
1.16 Crearea de Conturi multiple, folosind adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al Campaniilor Promotionale este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. ONIBON FASHION FORWARD isi rezerva dreptul de a suspenda Conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente Campaniilor Promotionale sau ofertelor in curs, de a anula Contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
1.17 Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi, dar fara a se limita la accesarea datelor Clientilor si/sau Utilizatorilor Onibonfashion.ro, alterarea continutului platformei www.onibonfashion.ro, incercarea de afectare a performantelor serverelor care deservesc platforma www.onibonfashion.ro, deturnarea continutului livrarilor Produselor catre terti, etc.) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.
2 DEFINITII
Definitiile de mai jos se vor aplica termenilor urmatori atunci cand sunt utilizati in prezentul document, cu exceptia cazului in care contextul impune un alt inteles:
Autentificare in cont
Adresa de e-mail a Clientului si parola furnizate în cadrul Onibonfashion.ro în timpul procesului de creare al Contului;
Campanii Promotionale
Condițiile particulare de vanzare ale Produselor expuse in cadrul Onibonfashion.ro, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea Legislatiei Incidente (i.e. reducerea Prețului sau a costurilor de livrare, in limita stocurilor disponibile, etc);
Cerinte Tehnice
Cerințe tehnice minime a căror îndeplinire este necesară pentru utilizarea Onibonfashion.ro si anume calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet, de natura a asigura accesul la poșta electronică si la internet.
Client
Orice persoana fizica care are varsta de minim 18 ani sau persoana juridica care viziteaza Onibonfashion.ro si/sau efectueaza o Comanda in baza unui Cont;
Comanda
Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client/Utilizator, prin intermediul caruia Clientul/Utilizatorul isi exprima intentia de a incheia un Contract la Distanță, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță, precizând totodata Produsele pe care se ofera sa le achizitioneze de la Vanzator si furnizandu-i acestuia datele necesare pentru încheierea și realizarea Contractului la Distanta;
Comunicari Comerciale
Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Clienților sau Utilizatorilor să receptioneze informații periodice de la Vânzător, în special despre Campaniile Promotionale si Produsele oferite spre vanzare in cadrul Onibonfashion.ro, la adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care Clientul si/sau Utilizatorul le-au furnizat in procesul de creare al Contului;
Consumator
Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale;
Cont
Serviciul electronic pus la dispozitia Clientului de catre Onibonfashion.ro, identificat prin adresa de email (Login) si Parola, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Vanzatorului si care permite Clientului sa utilizeze functionalitati/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, facturi fiscale, etc);
Contract la Distanta
Contract de vanzare-cumparare incheiat la distanta, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Clientului/Utilizatorului, materializat in comanda confirmata si acceptata de catre Vanzator, prin e-mail si prin intermediul caruia Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele, iar Clientul/Utilizatorul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse, in acord cu principiile stabilite de Termenii si Conditiile Onibonfashion.ro;
Continut
Elemente de tip text, grafice sau multimedia, cum ar fi, dar fara a se limita la, informații despre Produse si inclusiv imagini si descrieri ale acestora, videoclipuri promoționale, daca este cazul, descrieri și imagini ale persoanelor, scripturi, software, marci inregistrare, care sunt postate și distribuite în cadrul Onibonfashion.ro de către Vânzător, fiind proprietatea acestuia sau a furnizorilor sai;
Cos de Cumparaturi
Serviciul pe care Vanzatorul il ofera fiecarui Client sau Utilizator al Onibonfashion.ro si care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care faciliteaza micsorarea Pretului in conditiile anumitor Campanii Promotionale, vizualizarea Pretului fiecarui Produs in parte si al tuturor Produselor impreuna, al eventualelor costuri legate de livrarea Produselor si a datei estimative de livrare a acestora. Cosul de Cumparaturi colecteaza ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru incheierea Contractului la Distanta. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adauga in Cosul de Cumparaturi mai multe Produse in vederea incheierii Contractului la Distanta;
Curier
Orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid;
Legislatia Incidenta
Codul Civil din 2009, Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comertul electronic, Hotararea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comertul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si pentru modificarea si completarea unor acte normative;
Onibonfashion.ro
Magazinul online care consta in platforma de comert electronic www.onibonfashion.ro si care permite plasarea Comenzilor de către Client sau Utilizator, precum și prestarea de servicii puse la dispozitie de către Vânzător. Onibonfashion.ro este detinut, operat si administrat de către Vânzător, fiind alcatuit dintr-un ansamblu de pagini de internet corelate între ele, care poate fi accesat prin intermediul unui browser web.
Parola
Un sir alfanumeric necesar autorizarii accesului in Cont, care este stabilit de catre Client in procesul de crearea al Contului.
Pret
Suma de bani pe care o primeste Vanzatorul in schimbul furnizarii catre Client/Utilizator a Produsului comandat, in conformitate cu termenii si conditiile Contractului la Distanta. Pretul este format din valoarea Produsului, la care se adauga, dupa caz, cheltuielile de transport si/sau incasare aferente. Cheltuielile de transport si/sau incasare aferente sunt detaliate pe www.onibonfashion.ro, inainte de plasarea Comenzii de catre Client si/sau Utilizator. Vanzatorul poate afisa distinct, intr-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferentei dintre Pretul de Vanzare si PRP si/sau diferenta valorica ori procentuala dintre Pretul de Vanzare si Pretul Taiat. Pretul de Vanzare este valabil in limita stocului disponibil al Bunului.
Pret recomandat de producator
Pretul recomandat de revanzare al bunului transmis direct de catre producator, cat si, dupa caz, prin intermediul furnizorului ori vanzatorului. Cu toate acestea, pretul de vanzare este stabilit de catre Vanzator, in functie de propria sa politica comerciala. Afisarea acestei informatii este realizata cu scopul de a sprijini Clientul in decizia de cumparare a unui bun. Clientul intelege ca marcarea mai putin evidenta a acestei informatii nu este de natura de produca confuzie si ca, in luarea deciziei de cumparare a bunului, Clientul trebuie sa aiba in vedere strict Pretul de Vanzare comunicat de catre Vanzator.
Pret taiat/redus
Pretul de referinta, respectiv cel mai scazut pret practicat de catre Vanzator cel putin in perioada ultimelor 30 de zile inainte de data aplicarii reducerii de pret asupra produsului. In conditiile legii, Pretul Taiat poate fi mentinut si in conditiile unei reduceri succesive. Pretul taiat este valabil in limita stocului disponibil al produsului.
Produs
Bunul mobil listat in cadrul Onibonfashion.ro, mentionat in Comanda si care face obiectul Contractului la Distanta, ce urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator Clientului sau Utilizatorului, in schimbul achitarii Pretului;
Termeni si Conditii Onibonfashion.ro
Prezentul document, care definește termenii de incheiere a Contractelor la Distanta prin intermediul Onibonfashion.ro si al Aplicatiei, stabileste drepturile și obligațiile Vianzătorului și ale Clientului/Utilizatorului, in acord cu prevederile Legislatiei Incidente;
Tranzactie
Operatiunea de incasare sau de rambursare catre Client/Utilizator a sumei rezultate din vanzarea unui Produs de catre Onibonfashion.ro, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreate de catre Vanzator sau prin transfer bancar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de livrare aleasa de catre Client/Utilizator.
Utilizator
Orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica care viziteaza Onibonfashion.ro si/sau efectueaza o Comanda, fara a avea creat un Cont de Client;
Zi Lucratoare
Una din zilele de luni pana vineri inclusiv, cu exceptia sarbatorilor legale, declarate zile libere.
Wishlist
Sectiune a Contului care permite Clientului sa isi creeze Liste cu Produse pe care doreste sa le monitorizeze in vederea unei eventuale achizitii;
3 CONTINUTUL SITE-ULUI. SERVICII ELECTRONICE SI FUNCTIONALITATI PUSE LA DISPOZITIA CLIENTULUI SI/SAU UTILIZATORULUI DE CATRE VANZATOR
3.1 Prevederi specifice activitatii
3.1.1 Prin magaziul online, Onibon prezinta si ofera servicii de creatie, productie si vanzare a produselor de imbracaminte de dama si accesorii vestimentare.
3.1.2 In cuprinsul site-ului pot fi identificate diverse subcategorii de produse, grupate in 3 sectiuni: oniboncasual – produse si colectii de sezon ready-to-wear / prêt-à-porter, onibonspecial – rochii de seara si onibonbridal – rochii de mireasa. In acelasi timp, societatea administreaza un brand aditional cu identitate proprie (IA TRICOTATA) prin care comercializeaza o categorie speciala de tricotaje inspirate din folclorul romanesc, care poate fi accesat din acelasi website, la urmatorul link: https://onibonfashion.ro/product-category/ia-tricotata/.
3.1.3 Platforma contine o sectiune de Blog prin care Onibon posteaza, in mod periodic, articole pentru a tine vizitatorii site-ului informati cu privire la subiecte ce tin de obiectul de activitate, noile colectii si promotii, sectiune care poate fi accesata in mod gratuit.
3.2 Servicii electronice si functionalitati ale website-ului
3.2.1 In cadrul website-ului, Vanzatorul pune la dispozitia Clientului si/sau Utilizatorului următoarele servicii electronice si functionalitati:
a) crearea Contului;
b) utilizarea Coșului de Cumpărături;
c) plasarea Comenzilor, precum și încheierea Contractelor la Distanta, în condițiile reglementate de Termenii si Conditiile prezente;
d) vizualizarea Conținutului afișat în cadrul website-ului;
e) trasmiterea de Comunicari Comerciale, in baza consimtamantului exprimat in prealabil de catre Client;
f) crearea Listelor si interactiunea cu sectiunea Favorite.
3.2.2 Utilizarea Coșului de Cumparaturi începe în momentul în care Clientul adaugă primul Produs în Cosul de Cumparaturi.
3.2.3 Coșul de Cumpărături este oferit gratuit, are caracter singular si se încheie atunci când Comanda este plasata prin intermediul acestuia sau când Clientul/Utilizatorul nu finalizează Comanda prin intermediul lui, iar Coșul de Cumpărături salvează informațiile selectate de Client și după încheierea sesiunii browserului, inclusiv deconectarea, însă nu rezervă Produsele.
3.2.4 Clientul si/sau Utilizatorul au urmatoarele obligatii in ceea ce priveste utilizarea serviciilor electronice si a functionalitatilor puse la dispozitie de Vanzator in cadrul website-ului:
a) sa furnizeze date conforme cu realitatea atunci cand plaseaza o Comanda sau în formularele de înregistrare la crearea Contului;
b) sa actualizeze datele pe care le-au furnizat Vânzătorului la momentul plasarii Comenzii si al încheierii Contractului la Distanta, în special pentru utilizarea corectă a serviciilor electronice si a functionalitatilor oferite de website. Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a modifica în orice moment datele introduse în timpul creării Contului sau al plasarii Comenzii, utilizând toate opțiunile disponibile din cadrul secțiunii Cont sau plasare Comanda;
c) sa foloseasca serviciile electronice și funcționalitățiile puse la dispoziție de către Vânzător astfel incat sa nu interfereze cu funcționarea platformei www.onibonfashion.ro;
d) sa utilizeze serviciile și funcționalitățile puse la dispoziție de către Vânzător în conformitate cu legislația în vigoare si cu Termenii si Conditiile prezente;
e) sa plateasca la termen Prețul și celelalte costuri asociate livrarii Produselor, dupa caz;
f) sa preia la timp Produsele comandate prin utilizarea metodei de livrare și plata ramburs;
g) sa nu desfășoare activități informatice sau orice alte activități care au ca scop obținerea de informații care nu sunt destinate Clientului si/sau Utilizatorului, inclusiv date ale altor Clienți sau care interferează cu principiile sau aspectele tehnice de funcționare ale www.onibonfashion.ro și realizarea plății Pretului Produselor, ori modificarea neautorizată a Conținutului furnizat de Vânzător, în special a celor furnizate în cadrul www.onibonfashion.ro referitor la Prețuri sau la descrierea Produselor.
3.3 Comunicari comerciale. Newsletter
3.3.1 Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice in ceea ce priveste Produsele oferite in cadrul www.onibonfashion.ro, inclusiv cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
a) prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator prin Newsletter; sau
b) prin contactarea Vanzatorului.
3.3.2 Nu sunt considerate Comunicari Comerciale, in intelesul Legislatiei Incidente, mesajele primite de catre Client/Utilizator de la Vanzator, prin SMS sau posta electronice, referitoare la statusul relatiei dintre Vanzator si Client/Utilizator (i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare Comanda, notificare livrare Produse, comunicare incidente de securitate, etc).
4 INREGISTRAREA CA UTILIZATOR
4.1 Orice Client care doreste sa se inregistreze pe site-ul www.onibonfashion.ro poate sa faca acest lucru cu un simplu click pe butonul de Inregistrare disponibil pe pagina principala si parcurgerea adecvata a pasilor solicitati in vederea inregistrarii.
4.2 Pentru inregistrare, Utilizatorului i se solicita in prima instanta doar adresa de e-mail. Aceasta trebuie sa fie valida din e-mailul Utilizatorului, in caz contrar nu va fi posibila continuarea procedurii de inregistrare pe site. Ulterior activarii, se completeaza campurile cu numele si prenumele Utilizatorului. Aceste date pot fi modificate din sectiunea ,,Contul meu”.
4.3 Utilizatorul este pe deplin responsabil pentru pastrarea in siguranta a parolei de acces precum si a oricarei informatii privind inregistrarea, autentificarea si contul. De asemenea, acesta este pe deplin responsabil pentru orice comanda si/sau plata efectuata prin utilizarea site-ului nostru din contul Utilizatorului.
4.4 Plasarea unei comenzi nu este conditionata de crearea unui cont si inregistrarea ca utilizator.
4.5 Vânzătorul, suplimentar pentru Clienții care au deja Cont, oferă gratuit stocarea și punerea la dispoziția acestora prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor, a facturilor fiscale aferente Produselor achizitionate, a posibilitatii actualizarii datelor de contact, livrare si plata, dupa caz.
5 PLASAREA SI CONFIRMAREA COMENZII
5.1 Plasarea comenzii pe site-ul www.onibonfashion.ro se realizeaza prin parcurgerea urmatorilor pasi:
• selectati tipul si marimea produselor dorite si le adaugati in Cosul de cumparaturi, cu un click pe butonul „Adauga in Cos”;
• puteti vizualiza cosul de cumparaturi si continua cumparaturile sau puteti sa finalizati comanda faceti click pe butonul „Checkout”;
• dupa selectarea produselor dorite, introduceti datele de contact pentru confirmarea primirii comenzii (nume, prenume, telefon, e-mail). In cazul in care aveti un cont de Client, in aceasta etapa va puteti autentifica.
• introduceti datele de livrare (livrarea se face prin curier);
• introduceti datele de facturare;
• alegeti metoda de plata (plata numerar/ramburs sau MobilPay);
• puteti, la alegere, sa introduceti un mesaj cu observatii sau informatii suplimentare;
• exprimati-va acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal conform Politicii de Confidentialitate si acceptati Termenii si Conditiile magazinului online;
• aveti posibilitatea de a va da acordul pentru primirea de newsletter cu promotiile magazinului;
• plasati comada prin click pe butonul „Trimite comanda”.
6 PLATA
6.1 Clientul are obligatia de a opta pentru modalitatea de plata aleasa mai inainte de plasarea comenzii, prin bifarea optiunii corespunzatoare, conform pasilor de plasare a comenzii. Vânzătorul pune la dispoziția Clientului/Utilizatorului, în principiu, următoarele metode de plată:
a) online cu cardul (Visa, Mastercard, GooglePay).
b) transfer bancar – dupa plasarea comenzii clientul primeste detalii despre plata in avans (IBAN, Beneficiar, ID-ul comenda). Odata ce plata este verificata, coletul este livrat.
c) Ramburs.
6.2 Metodele de plată actuale sunt specificate în cadrul www.onibonfashion.ro în Cosul de Cumparaturi, secțiunea ” Plata”.
6.3 În cazul în care Clientul/Utilizatorul alege să plătească ramburs la primirea/ridicarea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea/ridicarea coletului. Refuzul primirii coletului duce la rezolutiunea Contractului la Distanta si descarca Vanzatorul de obligatia unei noi livrari a Produsului respectiv.
6.4 Datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului nu vor fi accesibile Vanzatorului si nici nu vor fi stocate de catre Societate sau de catre procesatorul de plati integrat in platforma www.onibonfashion.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau de o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului folosit de Client/Utilizator la perfectarea Tranzactiei, despre a carei identitate Clientul/Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
6.5 In cadrul www.onibonfashion.ro, entitatea autorizata sa presteze servicii de procesare de plati este NETOPIA PAYMENTS, o societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Romania, inregistrata in NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/12763/2020, cod unic de inregistrare RO43131360, cu sediul in Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Cladirea 24, etaj 4, Sector 2, Bucuresti, 020335.
6.6 Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul/Utilizatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe www.onibonfashion.ro si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in Cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
6.7 Preturile afisate in cadrul platformei sunt in moneda RON si nu includ TVA (firma neplatitoare de TVA). Preturile sunt afisate in galeria de produse, pe pagina de produs, la finalizarea comenzii, precum si la sectiunea de comenzi disponibila in contul Clientului. Preturile sunt valabile la momentul accesarii paginii unde acestea sunt afisate, Vanzatorul rezervandu-si dreptul de a le modifica oricand, fara niciun preaviz sau notificare prealabila.
7 FACTURARE
7.1 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura fiscala pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligatia Clientului/Utilizatorului fiind sa precizeze in mod corect si complet toate informatiile necesare emiterii de catre Vanzator a facturii fiscale, in conformitate cu legislatia in vigoare. Confirmarea comenzii va fi trimisa prin e-mail de la adresa noreply@onibonfashion.ro.
7.2 Prin trimiterea Comenzii, Clientul/Utilizatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile fiscale in format electronic, prin adaugarea acestora de catre Vanzator in Contul Clientului sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata de Client/Utilizator.
7.3 Facturile fiscale emise de Vanzator pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Clientului/Utilizatorului prin email. Facturile aferente Produsului/Produselor care nu au fost preluate de catre Client/Utilizator vor fi anulate de Vanzator la momentul la care Produsul/Produsele va/vor fi restituit/e de Curier.
8 MODALITATI SI COSTURI DE TRANSPORT. TERMENE SI CONDITII DE LIVRARE. RECEPTIA PRODUSELOR
8.1 Modalitati de transport
8.1.1 Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României si in strainatate.
8.1.2 Vânzătorul ofera Clientului/Utilizatorului următoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor:
a) expediere prin curier,
b) expediere prin curier cu ramburs;
8.2 Costuri de transport
8.2.1 Costurile de Transport pentru livrarea Produselor sunt in sarcina Clientului/Utilizatorului, cu excepţia cazului când Contractul de Vânzare la Distanta prevede altfel.
8.2.2 Costurile livrării Produsului (pentru transport, livrare şi servicii poştale) sunt indicate în paginile platformei la secțiunea “Costuri de livrare” și în momentul plasării Comenzii de catre Client/Utilizator.
8.3 Costurile livrarii
8.3.1 In cazul incheierii Contractului la Distanta, pentru fiecare Comanda plasata pe www.onibonfashion.ro se va percepe un cost de transport ce difera in functie de modalitatea de livrare selectata de Client/Utilizator in pagina de finalizare a Comenzii.
8.3.2 In cazul livrarilor prin intermediul Curierului pe teritoriul Romaniei, Clientul/Utilizatorul va achita costul de livrare de 20 RON.
8.3.3 Transportul (costul de livrare) este gratuit pentru Comenzile cu livrare in Romania ce depasesc valoarea de 349 RON.
8.4 Termene de livrare
8.4.1 Durata totală de așteptare privind livrarea Produsului către Client/Utilizator (data livrării) se compune din timpul de pregătire al Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către Curier
8.4.2 Data estimata de livrare poate varia in functie de Produs si/sau metoda de livrare aleasa si este comunicata in e-mailul de inregistrare comanda.
8.4.3 Termenul de livrare este intre 3-5 zile lucratoare pentru majoritatea categoriilor de Produse. Suntem un brand sustenabil si nu producem stocuri, toate produsele fiind realizate in atelier in urma comenzii de pe site. In cazul Produselor complexe (articole tricotate manual, rochii de seara si rochii de mireasa), termenul maxim de livrare este de 30 de zile calendaristice de la data incheierii Contractului la Distanta. Toate detaliile sunt comunicate dupa plasarea comenzii.
8.4.4 Avand in vedere numarul mare de Comenzi ce se pot inregistra pe perioada Campaniilor Promotionale desfasurate de catre Vanzator, exista posibilitatea ca termenul de livrare al Produselor estimat la momentul vizualizarii Produsului/plasarii Comenzii sa poata suferi modificari. Societatea va intreprinde toate actiunile necesare pentru a livra Produsele comandate in termen de 30 de zile calendaristice de la incheierea Contractului la Distanta.
8.4.5 In cazul in care Produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care Pretul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificari, ulterior confirmarii de catre Societate a Comenzii, Vanzatorul va informa Clientul/Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Clientului/Utilizatorului in termen de 14 zile calendaristice de la data informarii respective, daca Clientul/Utilizatorul le-a achitat in avans. Clientul/Utilizatorul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile Produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Vanzatorul va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de catre Client/Utilizator.
8.5 Conditii de livrare
8.5.1 Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasa pentru livrarea Comenzii.
8.5.2 Clientul/Utilizatorul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar in care Curierul il anunta ca livreaza Comanda, in caz contrar urmand a suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar in care se livreaza Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
8.5.3 La solicitarea reprezentantilor Curierului, Clientul/Utilizatorul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
8.5.4 In cazul in care Clientul/Utilizatorul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii prealabile catre Curier a numarului Comenzii.
8.5.5 Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul/Utilizatorul nu indeplineste conditiile de mai sus.
8.5.6 Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Vanzator la momentul predarii Produselor Comandate catre Client/Utilizator.
8.6 Reclamatii cu privire la Produse
8.6.1 Imaginile Produselor de pe website au doar un caracter ilustrativ si nu constituie o prezentare obligatorie a proprietatii Produselor.
8.6.2 Vânzătorul este obligat să livreze Clientului/Utilizatorului Produse fără defecte si care sunt in conformitate cu Contractul la Distanta.
8.6.3 Se consideră că produsele sunt în conformitate cu Contractul la Distanta, dacă:
a) Corespund descrierii făcute de Vanzator;
b) Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip.
c) Prezinta parametrii de calitate și performanțe normale, la care Clientul/Utilizatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura Produsului, declarațiile Produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia facute prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta Produsului.
8.6.4 Daca Produsul vandut are un defect, Clientul/Utilizatorul are dreptul sa ceara înlocuirea Produsului cu unul fara defecte sau eliminarea defectului, sub forma inlocuirii sau a repararii Produsului. Daca inlocuirea Produsului sau eliminarea defectului acestuia este imposibila pentru Vanzator, Clientul/Utilizatorul poate solicita reducerea Pretului Produsului sau, daca defectul este unul substantial, se poate retrage din Contractul la Distanta.
8.6.5 In masura in care reclamatia formulata de Client/Utilizator este justificata, Vanzatorul are urmatoarele obligatii:
a) daca inlocuirea sau reparatia Produsului sunt posibile, sa înlocuiasca Produsul defect cu unul fara defecte sau sa înlature defectul într-un timp rezonabil, fara crearea neplacerilor nejustificate pentru Client/Utilizator, in conformitate cu prevederile Legislatiei Incidente si pe cheltuiala sa. Orice reparare sau înlocuire va fi facuta în cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilita de comun acord între Vanzator si Client/Utilizator;
b) daca inlocuirea sau reparatia Produsului nu sunt posibile, sa restituie Clientului/Utilizatorului Pretul, partial sau total, in functie de solicitarea Clientului/Utilizatorului, in termen de 15 zile calendaristice de la data la care Vanzatorul este notificat in acest sens de catre Client/Utilizator. In scopul rambursarii Pretului si finalizarii Tranzactiei, Societatea va restitui suma respectiva in contul bancar in moneda RON, furnizat de catre Client/Utilizator.
8.6.6 Vanzatorul va raspunde solicitarii reclamației Clientului/Utilizatorului, nu mai tarziu de 10 Zile Lucratoare de la data primirii acesteia. Societatea va informa Clientul/Utilizatorul despre progresul reclamatiei, in special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin email/telefon.
8.6.7 In cazul in care, pentru a da curs solicitarii reclamatiei depuse de catre Client/Utilizator va fi necesara punerea la dispozitia Vanzatorului a Produsului, Clientul/Utilizatorul va fi obligat sa livreze Produsul pe cheltuiala Vanzatorului.
8.6.8 Durata solutionarii reclamatiei, inclusiv eliminarea defectelor sau inlocuirea Produsului, dureaza de regula pana la 30 de zile calendaristice, fiind insa necesara furnizarea de catre Client/Utilizator a asistentei necesare in vederea respectarii termenului respectiv.
9 POLITICA DE RETUR
9.1 In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul in care Clientul este nemultumit de produsul primit, acesta are posibilitatea de a-l returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre Vanzator.
9.2 Este de preferat ca returul sa fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate si este complet.
9.3 Pentru restituirea contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre Client a unui cod IBAN corect in care Vanzatorul va restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre Vanzator (inclusiv in situatia in care produsul este retrunat ca urmare a neconformitatii produsului achizitionat sau a existentei unui viciu ascuns sau de fabricatie, respectiv a unei deficiente calitative a produsului livrat care nu a fost si nu putea fi cunoscuta de client prin mijloacele obisnuite de verificare. Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia.
9.4 Vanzatorul va restitui contravaloarea produsului returnat si dupa caz, a costului de livrare si/sau retur in cazurile prevazute mai sus, in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul ajunge inapoi la Vanzator. Restituirea se va efectua prin transfer bancar. In cazul in care plata s-a realizat prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care s-a efectuat plata.
9.5 Returul poate fi refuzat de catre Vanzator in urmatoarele situatii:
9.5.1 In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;
9.5.2 In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile calendaristice.
9.5.3 In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte.
9.5.4 Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse, in functie de existenta acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativa):
• Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
• Produsele purtate, spalate, murdare, patate sau care miros a parfum;
9.6 Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Client acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.
9.7 In ceea ce priveste produsele realizate la comanda, Vanzatorul nu aplica politica de retur. Clientul avand obligatia de a transmite in mod corect dimensiunile si conditiile de realizare al produsului.
9.8 Returul se realizeaza prin completarea de catre Client a unui Formular (care este disponibil pe website in Contul de Client si la subsolul paginii web):
• in sectiunea „Returnari” accesati butonul „Adauga o cerere de retur”;
• selectati produsul/produsele eligibile pentru retur (pe care doriti sa le returnati);
• selectati cantitatea de produse returnate si motivul returului;
• completati detaliile de contact si adresa de ridicare a returului;
• selectati metoda de returnare a costului achitat pentru produsul comandat/produsele comandate, respectiv transfer bancar si introduceti un cont IBAN valid;
• apasati butonul „Trimite solicitarea”.
9.9 Clientul va nota pe colet ID-ul comenzii si trimite-le catre ONIBON FASHION FORWARD SRL, la adresa din Municipiul Timisoara, str. Mures, nr. 116B, judetul Timis.
9.10 Pentru trimiterea returului Clientul va fi contactat de catre curierul alocat de sistemul informatic. In e-mailul primit dupa plasarea cererii de retur se regaseste numele firmei de curierat si numarul notei de transport alocata coletului de retur.
9.11 Clientul este obligat sa solicite curierului Nota de Transport ce insoteste coletul de retur pentru a putea urmari tranzitul acestuia.
9.12 In orice caz, pe parcursul etapelor de procesare a returului pana la data la care ajunge inapoi in depozitul nostru si ulterior in cadrul operatiunilor interne de verificare a integritatii produsului/produselor returnate, Clientul va fi informat prin e-mail cu privire la statusul returului.
9.13 Vanzatorul va include in colet atat factura fiscala, cat si informatiile cu privire la modalitatea de retur si poate fi contactat pentru detalii cu privire la politica de retur la adresa de e-mail contact@onibonfashion.ro.
10 CAMPANII PROMOTIONALE
10.1 Prevederi generale
10.1.1 Prin intermediul www.onibonfashion.ro, Societatea ofera Clientilor/Utilizatorilor diverse reduceri, cadouri sau vouchere, utilizarea acestora fiind supusa anumitor regului, comunicate de Vanzator sub forma unor regulamente, publicate pe platforma.
10.1.2 Cu exceptia cazului in care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singura data in cadrul aceleiasi Comenzi, neputandu-se cumula.
10.2 Campaniile promotionale
10.2.1 Codurile promotionale
a) Codurile promotionale oferite de Companie in cadrul oricaror Campanii Promotionale sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului sau in regulamentul Campaniei Promotionale, cu exceptia cazului in care este specificat altfel.
b) Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii in cadrul www.onibonfashion.ro, neputand fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
c) Pentru eligibilitatea la o Campanie Promotionala nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Campaniile Promotionale care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
d) In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv, exclusiv in scris, printr-un e-mail la adresa de contact, in care sa precizeze numarul de Comanda, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
e) Promotiile nu se cumuleaza intre ele. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe www.onibonfashion.ro, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in Campania Promotionala. Anumite Campanii Promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare, acest lucru fiind specificat in regulamentul campaniei respective.
f) Compania stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele Campaniilor Promotionale si ale concursurilor pe care le organizeaza pe platforma www.onibonfashion.ro. Beneficiile Campaniilor Promotionale sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe www.onibonfashion.ro, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. Compania nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a Produselor pentru intreaga perioada de promotie.
10.2.2 Vouchere/cupoane/coduri promotionale:
a) Voucherul este un document electronic constand intr-un cod sau cupon promotional, de o anumita valoare, specificata in codul sau cuponul promotional si utilizat in vederea actionarii unui Produs la un pret diminuat cu valoarea voucherului respectiv.
b) Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Clientul/Utilizatorul este responsabil sa verifice cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher, astfel incat reducerea sa poata fi acordata.
c) Taxele de transport si manipulare se aplica Produsului achizitionat, dupa caz, daca in Campaniile Promotionale si regulamente nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher, pentru a fi aplicabil, impune o anumita valoare minima de achizitie a unor Produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor Produse, dupa caz. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.
d) Orice produs cadou, indiferent de promotie, va avea o valoare minima, iar Clientul/Utilizatorul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie, dupa caz.
e) Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite in cadrul www.onibonfashion.ro
f) Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule. Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.
g) Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate in acesti Termeni si Conditii www.onibonfashion.ro, sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere, iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.
h) Orice Campanie Promotionala la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica, identificata ca si Client/Utilizator.
i) Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in e-mailul de oferire a voucherului sau cum se precizeaza in fiecare Campanie Promotionala/oferta in parte. Compania isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a Clientilor/Utilizatorilor.
j) Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
k) Voucherul se aplica numai Produselor/categoriilor de Produse mentionate in mod expres ca fiind eligibile in Campania Promotionala. Produsele care sunt excluse din Campaniile Promotionale sunt comunicate in regulamentele aferente acestora sau in termenii si conditiile ofertelor speciale. Aceste exceptii includ in genere Produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
l) In cazul Comenzilor care contin mai multe Produse, valoarea voucherului de reducere va fi alocata conform prevederilor fiecarei Campanii Promotionale.
m) Orice voucher va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia, ca reducere la Comanda deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o Comanda deja plasata.
n) In cazul in care o Comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe Produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte Produse ramase in Comanda, daca valoarea Comenzii nu respecta conditiile Campaniei Promotionale. Compania nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru Produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o Comanda cu produse multiple. Clientului/Utilizatorului i se va restitui suma achitata de acesta pentru Produse.
10.2.3 Intreruperea sau Retragerea Campaniei Promotionale
a) In cazul unei Campanii Promotionale organizate in cadrul www.onibonfashion.ro, Societatea, in calitate de organizator, isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a retrage Campania Promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a Consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare.
b) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul Campaniei Promotionale respective, in perioada desfasurarii acesteia, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.
10.2.4 Campanii Promotionale cu produs cadou
a) Orice promotie la care se ofera produs cadou se limiteaza la un produs cadou oferit in perioada de Campanie Promotionala per persoana fizica sau juridica (identificat ca si Client/Utilizator), indiferent de numarul Comenzilor inregistrate de catre o persoana fizica sau juridica in perioada in care Campania Promotionala este in curs de desfasurare.
b) In cazul in care exista situatii de frauda identificate, Compania isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula Comenzile fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
c) De asemenea, daca o Comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, Clientul/Utilizatorul este obligat sa returneze si Produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata
11 CONDUITA UTILIZATORULUI
11.1 Prin accesarea site-ului va obligati sa respectati normele legale in vigoare, sa actionati invariabil in conformitate cu bunele moravuri si sa nu distrugeti in niciun fel reputatia si drepturile Companiei.
11.2 Nu este permisa utilizarea acestui site:
a) in orice mod care incalca orice legi sau reglementari locale, nationale sau de alta natura sau orice ordin al unei instante din orice jurisdictie relevanta;
b) in orice scop care nu este permis de lege;
c) pentru a distribui reclame de orice fel sau sa comunicati mesaje false sau inselatoare de orice fel (comentarii defaimatorii, review-uri lasate cu intentia de a crea o imagine negativa, comentarii care nu reflecta realitatea, etc.);
d) sa accesati sau sa incercati sa accesati date ale altor utilizatori ai site-ului, sa patrundeti sau accesati oricare dintre masurile de securitate referitoare la site;
e) sa introduceti orice program malware, virus sau alt program software (vierme) daunator care dauneaza sau interfereaza cu functionarea site-ului, incluzand, dar fara a se limita la cancelbots, denial of services, worms, cai troieni, virusi sau orice alt software sau hardware cu acest scop;
12 LINK-URI CATRE PLATFORME EXTERNE
12.1 Compania poate utiliza/afisa/furniza link-uri catre aplicatii/platforme/website-uri exploatate de catre terti, cu acordul acestora. In cazul in care dumneavoastra le accesati, nu suntem responsabili pentru modalitatea in care le utilizati, nu garantam si nu raspundem pentru nicio aplicatie/platforma/website pentru care furnizam link-uri prin intermediul website-ului www.onibonfashion.ro. In acest caz aveti obligatia de a consulta Termenii si Conditiile, precum si Politicile fiecarei platforme externe.
12.2 In cazul in care aplicatii/platforme/website-uri terte ofera link-uri catre continutul www.onibonfashion.ro nu inseamna implicit ca avem o legatura cu website-ul respectiv sau sa prezumati asocierea sau afilierea noastra la/cu acele aplicatii/platforme/website-uri.
13 PROPRIETATEA INTELECTUALA
13.1 Drepturile exclusive asupra Continutului pus la dispozitie/afișat prin intermediul www.onibonfashion.ro de catre Vanzator, in special drepturile de autor, numele si sigla (marca comerciala), elementele grafice ale acestuia, software-ul precum și drepturile asupra bazelor de date sunt supuse protectiei juridice și sunt proprietatea Vanzatorului. Clientul/Utilizatorul are dreptul sa foloseasca Continutul de mai sus, printre care și Aplicatia, gratuit, dar numai pentru uz personal și exclusiv pentu utilizarea corecta a website-ului.
13.2 Societatea poate oferi Clientului/Utilizatorului, la solicitarea expresa a acestuia, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al platformei www.onibonfashion.ro. Acest acord se aplica strict pentru Continutul/Continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor Continuturi, fara a putea utiliza alte Continuturi ale platformei www.onibonfashion.ro.
13.3 Utilizarea pe www.onibonfashion.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. Societatea nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea Continutului platformei www.onibonfashion.ro
14 EXONERAREA DE RASPUNDERE
14.1 ONIBON nu garanteaza ca platforma www.onibonfashion.ro, serverele pe care este gazduita sau e-mailurile trimise de subscrisa sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari cu efect perturbator. Clientul/Utilizatorul foloseste platforma www.onibonfashion.ro pe riscul propriu, Societatea fiind exonerata de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea www.onibonfashion.ro sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe platforma www.onibonfashion.ro. Societatea nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
14.2 Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile Produselor prezentate pe platforma www.onibonfashion.ro, acestea fiind puse la dispozitia ONIBON de catre furnizori.
14.3 Compania nu isi asuma responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care Clientul sau orice alta terta persoana le-ar putea suferi ca rezultat al indeplinirii de catre noi a oricareia dintre obligatiile noastre conform Comenzii si nici pentru daune care ar putea rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare, cu atat mai putin pentru pierderea acestora.
14.4 Compania nu poate fi facuta raspunzatoare pentru vreo pierdere, distrugere, sau cheltuiala care pot decurge din accesul sau utilizarea prezentului site. Totodata, nu raspundem pentru daunele produse din accesarea sau utilizarea informatiilor sau datelor din articolele si documentele afisate pe site si nu ofera niciun fel de garantii pentru veridicitatea acestora.
14.5 Informatiile incluse in www.onibonfashion.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii nr. 8 din 1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, Clientul/Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa contact@onibonfashion.ro , pentru a putea fi luate masurile legale necesare, daca este cazul.
14.6 Subscrisa nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si Conditiilor www.onibonfashion.ro.
14.7 Societatea nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii platformei www.onibonfashion.ro, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe platforma www.onibonfashion.ro
14.8 In fiecare caz privind stabilirea raspunderii Vanzatorului, a angajatilor sai sau a reprezentantilor autorizati, raspunderea fata de Consumator, indiferent de temeiul sau juridic, este limitata la valoarea Pretului din Contractul la Distanta.
15 PUBLICITATEA
15.1 Compania poate afisa reclame la produsele ori serviciile din oferta sa precum si la produse ori servicii apartinand tertilor. Prin utilizarea paginii www.onibonfashion.ro si prin acceptarea Termenilor si Conditiilor de utilizare, precum si a Politicii de confidentialitate, va exprimati in mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicari cu caracter comercial.
16 MODIFICARI
16.1 Compania isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul Termenilor si Conditiilor de utilizare, fara o notificare anterioara a Utilizatorului.
16.2 Ne rezervam dreptul de a schimba continutul sau caracteristicile tehnice ale oricarui aspect al platformei, in orice moment, in functie de oportunitatile tehnice si comerciale analizate si in functie de avansul tehnologic. In aceste conditii, acceptati ca va puteti afla in imposibilitatea accesarii sau utilizarii platformei pe intreaga perioada a modificarilor sau ulterior.
16.3 Informatiile din acest site au fost introduse cu scopul de transmite informatii actualizate. Compania nu garanteaza ca informatiile continute in acest site nu contin erori si asigura ca va depune toate diligentele pentru realizarea unei informari corecte si remedierea eventualelor neconcordante.
16.4 Compania isi rezerva dreptul de a face schimbari, corecturi si imbunatatiri in prezentul site, atunci cand considera ca este cazul si fara o notificare prealabila.
17 CONFIDENTIALITATE SI SECURITATE
17.1 Se asigura confidentialitatea tuturor informatiilor, de orice natura, pe care utilizatorii le vor furniza pe pagina Companiei sau reprezentantilor acestora.
17.2 Pentru mai multe detalii referitoare la confidentialitatea datelor, prelucrarea si stocarea acestora, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate afisata pe site.
17.3 Utilizatorul intelege faptul ca serviciile sunt disponibile prin intermediul Internetului – retea ce nu este sub controlul direct sau indirect al Companiei. Cu toate acestea, incearca sa depuna toate eforturile necesare pentru a mentine securitatea informatiilor si ia masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii securitatii datelor si disponibilitatea platformei.
17.4 Compania recomanda Utilizatorului sa verifice in permanenta politicile de securitate ale browser-ului folosit, precum si terminalul utilizat pentru accesarea site-ului, astfel incat acesta sa aiba instalat si actualizat un software impotriva virusilor de orice tip sau a oricaror atacuri externe de tip cracking sau hacking.
17.5 Utilizatorii care afecteaza securitatea sistemelor sau retelelor Companiei sau care atenteaza la integritatea acestora vor suporta consecintele (penale sau civile) stabilite de normele legale in vigoare aplicabile.
18 FORTA MAJORA
18.1 Niciuna din partile Contractului la Distanta nu raspunde de neexecutarea la termen – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza Contractului la Distanta, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de forta majora. In sensul prezentului articol, forta majora reprezinta un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, care nu se datoreaza intentiei sau culpei acestora, intervenit dupa intrarea in vigoare a Contractului la Distanta si care impiedica partile contractante sa-si execute, total sau partial, obligatiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, miscarile sociale, incendiile, inundatiile sau orice alte calamitati naturale sau restrictii aparute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavand un caracter limitativ, ci enuntiativ. Conflictele de munca nu reprezinta forta majora. Nu este considerat caz de forta majora un eveniment asemanator celor de mai sus care, fara a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligatiilor oricareia dintre parti.
18.2 Partea care invoca evenimentul de forta majora este obligata sa notifice cealalta parte in termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului si sa furnizeze inauntrul acestui termen dovezi necesare in acest sens. De asemenea, partea care a invocat forta majora este obligata sa informeze cealalta parte cu privire la incetarea cazului de forta majora. In situatia in care nu se face notificarea, partea care invoca aparitia evenimentului de forta majora va raspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificarii cu privire la producerea/incetarea cazului de forta majora.
18.3 Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forta majora nu inceteaza, fiecare parte a Contractului la Distanta va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului la Distanta, fara ca vreuna din parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
19 LEGEA APLICABILA. SOLUTIONAREA DISPUTELOR
19.1 Contractul la Distanta va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana.
19.2 Partile Contractului la Distanta vor depune toate eforturile pentru a solutiona pe cale amiabila orice disputa decurgand din incheierea si executarea Contractului la Distanta.
19.3 In cazul in care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor competente din Romania, fara ca prin aceasta sa se restranga dreptul Consumatorului in a recurge la modalitatea alternativa de solutionare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ si/sau www.anpc.ro.
20 DISPOZITII FINALE
20.1 Nulitatea oricarei clauze a Termenilor si Conditiilor www.onibonfashion.ro, partiala sau integrala, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau parti de clauze ale Termenilor si Conditiilor. Clauza inoperanta sau nementionata va fi inlocuita cu o clauza corespunzatoare care, in masura acceptabila legal, se apropie cel mai mult de ceea ce a fost intentionat sau, urmarind conceptia si exprimarea Termenilor si Conditiilor www.onibonfashion.ro, se obtine ceea ce se intentioneaza dupa avizarea despre clauza lipsa sau inoperanta.
20.2 Prevederile Termenilor si Conditiilor Onibon Fashion se completeaza cu dispozitiile Legislatiei Incidente.
20.3 Contractul la Distanta este incheiat in limba romana. Confirmarea catre Client/Utilizator a prevederilor Contractului la Distanta incheiat se face prin trimiterea unui e-mail catre Client/Utilizator cu confirmarea inregistrarii Comenzii plasate.
21 SUPORT
21.1 Orice nemultumire legata de accesarea, utilizarea, inregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuata si alte asemenea, ne va fi comunicata direct, fie la numarul de telefon +40 720 270 977 sau la adresa de e-mail: contact@onibonfashion.ro
21.2 Cererile primite pe email vor fi solutionate in termen de cel mult 10 zile lucratoare de la data inregistrarii cererii.
Aceasta politica a fost ultima data actualizata la data de 25 Noiembrie 2021.